Pagina's

donderdag 26 december 2013

Kerstbal

En nog een kaartje met mijn favoriete beer. Ditis dan mijn laatst verstuurde kerstkaart voor dit jaar, die ik julie toch nog even wilde laten zien.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Rode kerstbalkaart
  • Creatables LR0181
  • Designpapier Art Talent
  • Houten sterren (Xenos)
  • Creatables LR0222
  • Bakkerstouw
  • Glittersteentjes
  • Brad
  • Kerstster Floral Punch
  • Forever Friends Decoupage sheet "Cosy Christmas" FFS 169021

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,



4 opmerkingen:

  1. ik blijf die beertjes lief vinden! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er fantastisch uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met een lieve beer.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van KIC

    Gr. Anita
    Designteam

    BeantwoordenVerwijderen