Pagina's

maandag 17 februari 2014

Mannenkaart

 
Voor iemand die vorige week 18 is geworden heb ik deze kaart gemaakt.
 
 
 
 
 
Omdat hij nogal graag op een mini-bike rijdt, ben ik gaan googlen en kwam ik dit leuke plaatje tegen. Dit heb ik ingekleurd met Distress Ink. Dan heb ik nog 3 houten sterren opgeplakt, vondt dat wel stoer staan, voor de rest heb ik het rustig gehouden.
 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Blauwe vierkante kaart
  • Designpapier Art Talent
  • Creatable LR0220 "Gefeliciteerd"
  • Houten sterren (Xenos)


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
 
 
 
Knutselgroetjes,



2 opmerkingen:

  1. Leuk zo, lekker rustig! En heel stoer!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plaatje (heb hem meteen ook even opgezocht: altijd handig...).
    Mooie jongenskaart heb je ermee gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de FEBRUARIchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen