Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Don & Daisy Sketch

Het is me toch nog gelukt om op 't nippertje een kaart te maken voor de challenge op Don & Daisy blog.





 
Hiervoor moest je een creatie maken n.a.v. de sketch. Nou maak ik niet zoveel kaarten n.a.v. een sketch, dus dit was een leuke uitdaging. Het is een kerstkaart geworden, want ik probeer alvast wat vooruit te werken, zodat ik vlak voor kerst niet meer zoveel kaarten hoef te maken.



 
 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Groen & rood cardstock
  • 3D-Knipvel DDK3202
  • Embossingfolder "dots"
  • Metallic papier goud 419183 
  • Designpapier Forever Friends
  • Creatable LR0188 Tag & Button
  • Clear Stamp Eline's Vintage Christmas EC0099
  • Baker's twine
  • Plakparels

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:
 
 
Knutselgroetjes,



3 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke en mooie kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Don en Daisy.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen