Pagina's

woensdag 10 december 2014

Rudolf the red nosed reindeer

Hierbij laat ik een drietal kerstkaartjes zien met Rudolf in de hoofdrol.
 
 
kaart 1


Vorige week had ik al een soortgelijke kaart laten zien en omdat ik nog wat kaartjes nodig had, heb ik er nog een aantal gemaakt op dezelfde manier alleen met ander designpapier.



kaart 2
 


kaart 3
 
 
 
Voor deze kaarten heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Groene en witte vierkante kaart
  • Wit A6 kaart
  • Designpapier Hobbyidee 3023 (kaart 3)
  • Designpapier Studio Light DS481_4
  • Kraftpapier
  • Wit, rood, groen, bruin kaartkarton
  • Glitterpapier (kaart 2)
  • Collectable COL 1369
  • Craftable CR1230




Met kaart 1 wil ik meedoen met de volgende challenge:
 
 
 
Knutselgroetjes,



5 opmerkingen:

  1. Super schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige leuke kaartjes heb je met Rudolf gemaakt .
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Mooie kaartjes heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes met Rudolph heb je gemaakt, Patricia!!
    Helemaal super!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke "Red Nosed Reindeer"-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen