Pagina's

zondag 22 februari 2015

Gereedschapskist

Onlangs stond ik in de Top 3 bij KIC en werd ik gevraagd als gastdesigner voor hun challenge #53 Jongens/Mannen. Deze is nu een weekje bezig en vandaag is de reminder met nog meer voorbeeldkaarten, waaronder die van mij.
Het is een kaart geworden voor de klussende man, een gereedschapskist. Het houtmotief heb ik gemaakt van crèmekleurig kaartkarton bewerkt met een embossingfolder en Distress Ink (Vintage Photo). Daarna heb ik het papier nogmaals door de stansmachine gehaald, waardoor het net echt hout lijkt geworden.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Blauw kaartkarton
  • Creatables LR0288
  • Craftables CR1212
  • Clear stamp EC0138
  • Embossingfolder "Woodgrain"
  • Washi tape (meetlat)
  • Brads (spijkers en schroeven)


Knutselgroetjes,



1 opmerking: