Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Inspiratie opgedaan

Afgelopen zaterdag ben ik gezellig samen met mijn moeder naar de Demodagen van Doe@ding geweest. We hebben er samen een workshop gevolgd bij Marleen en deze kaart is daarvan het resultaat.




Het was wederom een gezellige en inspiratievolle dag en natuurlijk kon ik niet naar huis gaan zonder wat te kopen (en ik had ook nog een prijsje gewonnen).




Nu nog tijd maken om met de nieuwe spulletjes aan de gang te gaan. Fijn weekend nog.


Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schudkaart en leuke spulletjes gekocht, nog veel knutselplezier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Wat leuk dat je de workshopkaart erop hebt gezet :D
    Hij was ook super mooi geworden en vond het erg gezellig dat je een workshopje bij mij kwam volgen Patricia.
    Geweldig dat je ook nog een prijs hebt gewonnen en geslaagd bent met shoppen! Vast veel knutselplezier met al je moois...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen