Pagina's

donderdag 25 februari 2016

Wonderful Christmas Time

Het is weer donderdag, kerstkaartendag.



Voor vandaag heb ik het mezelf een beetje makkelijk gemaakt, door een stansblok te gebruiken. Nog wel een beetje een uitdaging gezocht om het op deze label te verwerken.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kraftpapier
  • Wit kaartkarton
  • DDBD 470.713.114 Shape Art Label Mirror
  • Cut-ies 20060 Spring Swirl
  • STANSBLOKD19 Scandinavian Winter
  • Distress Ink 'Vintage Photo"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart, ik hou van de kleurencombinatie. Je aardbeienkaartje is schitterend, ik doe het je niet na hoe mooi de aardbeien eruit zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige label patricia ,
    met leuke details erop !!
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is deze kerstlabel Patricia....leuke details erop...
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen