Pagina's

donderdag 4 februari 2016

XMAS - greetings

Het is weer donderdag en ik ben nog net op tijd met het plaatsen van mijn kerstkaart.




Vandaag een label gemaakt. Wilde meedoen met een 2-tal challenges, dus die heb ik maar gecombineerd.  Het is weer een CAS geworden, omdat ik grote letters moest gebruiken. Ik vind hem wel leuk geworden.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Rood en wit kaartkarton
  • Glitterpapier rood
  • DDBD Shape Art Label Mirror 470.713.114
  • Collectables COL1339
  • Clear stamps EC0142 Eline's owls 
  • Bakerstwine
  • Belletjes


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan om de twee challenge's the combineren. Mooi is die woordstans, ik heb hem zelf ook gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk hoe je de twee challenges hebt gecombineerd. Leuk detail ook met de kerstman en zijn slee bovenaan. Bedankt voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Patricia, mooi die tekst die in de hoofdrol staat, Zulke grote teksten vragen om een CAS kaartje te maken. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig CAS kerstkaartje Patricia....zo mooi die grote tekststans...
    leuk dat je meedoet met de challenge 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen