Pagina's

maandag 21 maart 2016

Gefeliciteerd

Vandaag is een dochter van een vriendin jarig. En aangezien ze een groot paardenliefhebster is, ben ik met dat thema aan de slag gegaan.



Op de uitnodiging voor haar verjaardag stond een leuke foto en ik dacht die ga ik verwerken op de kaart. Zo ontstond het idee om de staldeur te gebruiken i.c.m. de foto. De rozet vond ik er ook goed bijpassen en heb ik zelf gemaakt naar aanleiding van een beschrijving die ik vond op Pinterest.



Voor de staldeur en het hekje heb ik papier gebruikt dat je kan schuren. Een techniek die ik eens tijdens een workshop had geleerd, maar nog niet in de praktijk gebracht. Vond dat hier wel heel toepasselijk.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Wit kaartkarton 15 x 15cm
  • Designpapier Lemoncraft P0063 Neverending Summer - Lazy evening
  • ColorCore Cardstock (deur en hekje)
  • Creatables LR0187 (Winter Wishes)
  • Creatables LR0205 (Hekje)
  • Creatables LR0303 (Staldeur)
  • Creatables LR0360 (Tiny's gras)
  • Clear stamps 6410/0021 (tekst)
  • Clear stamps 6410/0034 (cijfers)
  • Hempcord
  • Houten laarsjes
  • Bloemenpons
  • Plakparels


De kaart viel in de smaak heb ik inmiddels begrepen.


Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Patricia...toepasselijke details erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Patricia!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart met al die paardendetails. Leuk die staldeur met daarachter de foto. Mooi dat papier wat je kan schuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen