Pagina's

dinsdag 5 april 2016

Pocket Letter

Is het een pocket letter of heeft het meer weg van Project Life? Misschien wel een combinatie van die twee. Het is in ieder geval een verjaardagscadeautje geworden.



Vond het wel eens leuk om een pocket letter te maken, dit had ik nog nooit gedaan en zo kon ik leuk het cadeautje (geld) erin verwerken. Ik had nog papier over van de kaart die ik onlangs had gemaakt, zo werd het dus een mooie combinatie, kaart en cadeau. Ook ben ik aan de slag gegaan met de fuse tool en heb ik een schudgedeelte in een van de pockets gemaakt.


Voor deze pocket letter heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Designpapier Lemoncraft P0063 Neverending Summer - Lazy evening
  • PL6501 ATC Pocket letter stencil
  • Creatables PP1401 "Balloon"
  • Creatables LR0220 tekst
  • 6002/0101 "Vlaggetjes"
  • Cut-ies 20060 "Swirl"
  • Collectables COL1389 "pijl"
  • Clear Stamp EC0138 "Eline's words"
  • Clear stamps PL1511 "calendarium"
  • 3D plaatjes "Paarden"
  • Lintjes, touw
  • Bedeltje

Met deze pocket letter doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze pocketletter creatie Patricia...wat een serie leuke kaartjes zo bij elkaar...PRACHTIG...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke pocketletter en wel leuk dat het bij de kaart past. Originele manier om geld te geven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf!
    Mooi gemaakt Patricia.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen