Pagina's

donderdag 26 mei 2016

Fijne kerst

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart.



Het is net als vorige week weer een CAS kaart geworden. Deze Snoesjes stempel had ik eens met een candy gewonnen, maar het lukte me maar niet om hem naar mijn zin in te kleuren. Vorig weekend nog maar eens geprobeerd en voilà, dit is het resultaat. Heb wat glitters aangebracht met de Wink of Stella op de haarband en sterretjes.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart A6
  • Kaartkarton rood
  • Clear stamp HM9448 Snoesjes
  • Clear stamp DDS3313 Daisy decoration
  • Clear stamp EC0151 Eline's xmas
  • Distress Ink
  • Wink of stella

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Nu zag ik vanmiddag dat ik met mijn kaart uit mijn vorige blogpost winnaar ben geworden van challenge 153 op het Marianne Design Challenge blog. Hoe leuk is dat.




Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je de winnaar bent geworden met je mooie kaartje Patricia....gefeliciteerd! Ook dit is weer een hele leuke kaart.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is je kerstkaartje voor deze week Patricia....snoesje is heerlijk aan het bakken geweest...
    en gefeliciteerd dat je winnaar geworden bent met je vorige kerstkaartje...heeeeel leuk voor je geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje enne...gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
    mooie kaskaart
    en proficiat met je winnende kaart!
    Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen