Pagina's

zondag 30 oktober 2016

Halloween

Morgen is het Halloween.




Eigenlijk heb ik daar niet zo veel mee, maar ik had toch zin om er een kaartje voor te maken, leuk voor een paar challenges. Ik had nog een oud (uit mijn 3D-tijd) knipvel  liggen van MD met het thema Halloween. De huisjesmal heb ik van mijn moeder geleend en ook nog een paar andere snijmallen van MD. De stenen muur heb ik zelf gemaakt m.b.v. een mask en Distress Ink "Spiced Marmalade". Het hekje heb ik bewerkt met Picket Fence. Het gras en de klimop heb ik heel licht bewerkt met Fired Brick


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kaartkarton zwart, crème, groen
  • Dutch Card Art 470.713.311 "Houses"
  • Dutch Mask Art 470.715.002 "Bricks"
  • Distress Ink Spiced Marmalade, Picket Fence, Fired Brick
  • Knipvel "Tiny's Halloween"117141/9927
  • Creatables LR0213 "Tree"
  • Creatables LR0205 "Fence"
  • Creatables LR0360 " Tiny's grass"
  • Craftables CR1279 "Tiny's ocean set (alleen de bovenkant van de meerpaal gebruikt voor graftsteen)
  • Craftables CR1253 "Ivy corner"
  • Craftables CR1374 "Cardbox" (alleen een takje gebruikt)
  • Clear stamps EC0159 "Eline's handlettering'
  • Watten (als spinnenrag)


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit halloweenkaartje Patricia....zoooo leuk het huisjesdrieluik....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit gaaf gemaakt Patricia. Leuk zoals je alles gecombineerd hebt. Je stenen muur maakt het helemaal àf vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie halloweenkaart, mooi hoe je de stenen hebt gemaakt op de huisjes. De plaatjes passen er perfect bij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof halloweentafereeltjes met de baksteenachtergrond!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook niets met Halloween maar je kaart is wel heel erg leuk geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel griezelen in je straatje hoor, mooi is de steentjes achtergrond.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brr, leuk gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend enge en leuke drieluik heb je ervan gemaakt Patricia!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen