Pagina's

donderdag 8 december 2016

Oh, Denneboom

Vandaag weer een kerstkaartje om te laten zien.




Had het idee voor deze kaart een keertje op Pinterest gezien en ben met mijn eigen spulletjes aan de gang gegaan. Het plaatje van de kerstman komt nog van een kerstkaart die ik ooit eens ontvangen heb. Het is een kaartje geworden met een beetje humor/knipoog. Helaas is het niet zo goed gegaan met de sneeuwvlokken gemaakt met een pearl pen. Op de foto zie je dat wel heel erg zie ik nu.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Witte kaart 13,5 x 13,5 cm
  • Creatable LR0283 Horizon Pinetrees
  • Clear stamps EC0099 Eline's vintage Christmas
  • Pearl gel 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. wel een leuk tafereeltje, en tja, sneeuwvlokken zijn ook niet altijd even groot zeker?
    Heb zelf nog nooit met een perlenpen gewerkt, lijkt niet simpel...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, jammer van de vlekjes, maar het is echt een leuke kaart, hoor!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen