Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Garage Services

Vandaag een kaart voor een jarige zoon van een vriendin.




Hij is gek op oude Amerikaanse auto's en sleutelt er ook graag aan. Toen ik dit knipvel in een tijdschrift tegenkwam, wist ik meteen dat wordt een kaart voor hem. Nu wilde ik er niet een standaard A6-kaart van maken, dus ik ben een beetje gaan vouwen en dit is het resultaat geworden. Aan de zijkanten nog wat geƫmbossed met de traanplaat-mal, dat maakte de kaart wel af. Verder alleen de spulletjes gebruikt van het knipvel en een paar cijfers voor de leeftijd van de jarige.


Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton grijs
  • Knipvel uit "Mijn Hobbykaart XL"
  • Embossingfolder 4953091 "Traanplaat"
  • Collectable COL1418 "Cijfers"



Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Heel leuk dit mannenkaartje Patricia...mooie oldtimer auto erop...knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen