Pagina's

donderdag 1 juni 2017

Fijne kerst

Vandaag een kerstkaart, het is tenslotte weer donderdag, kerstkaartendag.




Toen ik voor de challenge van 52WTC mijn voorbeeldkaart maakte (zie blogpost van vorige week), had ik nog een idee. Het idee was om nu eindelijk eens een kaart te maken met de lantaarn en een kaars, die ik al een tijdje in huis heb, maar eigenlijk bijna nooit heb gebruikt. Past dus goed in het thema #use your stuff bij Cornelie. Net als het vellum, dat vergeet ik ook vaak om te gebruiken. Nu heb ik het gebruikt voor het "glas" in de lantaarn en voor de blaadjes van de poinsettia.


Gebruikte materialen:
  • Kraftkaart 15x15cm
  • Kaartkarton wit, kraft
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • Vellum
  • Collectable COL1393 "Eline's Poinsettia"
  • Creatable LR0190 "Lantaarn"
  • Creatable LR0187 "Winter wishes tag "
  • Craftable CR1374 "Box card"(alleen sneeuw)
  • 6002/2031 "Kaars"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Houten ster
  • Jute touw
  • Plaksteentje

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


13 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart!
    Mooi met de bloem en het gebruik van Vellum.
    Dat geeft een chique effect.
    Leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem superleuk Patricia, misschien kan je hem nog even bij de Challenge linken?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilde hem best bij de challenge linken, maar ik was gastdesigner voor deze challenge, dus vandaar dat ik hem niet gelinkt heb.

      Groetjes,
      Patricia

      Verwijderen
  3. Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaart Patricia, prachtige lantaarn, zonde om die niet vaker te gebruiken!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, prachtige kleurtjes!
    grtz. Colien
    DTlid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sfeervol mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, Patricia! En fijn idee dat je deze mal en kaars nu gebruikt hebt :-) Geslaagde toepassing wat mij betreft!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart, vind de lantaarna prachtig. Ook je Amerikaanse kaart is mooi, leuke embossing heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart Patricia, leuk met die lantaarn en de poinsettia in vellum.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig dit kerstkaartje Patricia...voldoet uitsekend aan het thema...
    leuk dat je meedoet

    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Patricia. Leuk dp papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Deze lantaarn heb ik ook, en erg weinig gebruikt, herkenbaar dus. Maar erg mooi gedaan met het vellum!! Tof kaartje.
    Je post hiervoor ook zeg, leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen