Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Geldmapje

Ik ben weer aan de slag gegaan om geld te geven in een leuke verpakking.
Dit keer heb ik een geldmapje gemaakt m.b.v. een beschrijving op het blog van EKEF.

Voorkant
De afbeelding heb ik van het internet geplukt, uitgeprint en ingekleurd met aquarelpotloden. Verder heb ik designpapier gebruikt uit een blokje van de Boekenvoordeel en de randen van het papier heb ik bewerkt met de distresser. De teksten op de voor- en achterkant heb ik in Word gemaakt. De binnenkant heb ik voorzien met tekststempels van MD-Eline's words EC0138. Het klepje heb ik uiteindelijk dichtgemaakt met klittenband (niet op de foto's te zien).

Zijkant

Binnenkant

Achterkant
Ik vond het een leuk mapje om te maken. Het is wat kleiner uitgevallen dan ik dacht dat het zou worden (had ik de beschrijving maar eerst goed moeten lezen hihi ), maar uiteindelijk vind ik hem wel goed geslaagd.



Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten