Pagina's

maandag 2 juni 2014

Notitieblokje

Dit keer heb ik eens een notitieblokje gepimpt om cadeau te geven.



De mini potloodjes heb ik gemaakt van cocktailprikkers en zijn bewerkt met viltstift en gelpen.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Notitieblokje
  • Kraftpapier
  • Designpapier 6011/0002
  • 3D Knipvel (zat ooit bij een hobbyjournaal volgens mij) 
  • Taartrandje
  • Distress Ink 'Vintage Photo"
  • Houten knoopjes
  • Clear stamps  Alphabet 6410/0034

Met deze creatie wil ik meedoen met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,



6 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer eens even wat anders, maar erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt, ik ben ook helemaal weg van de schattige potloodjes. Leuk dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat n prachtige creatie Patricia en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen