Pagina's

vrijdag 5 december 2014

Thanks

Naar aanleiding van een verjaardagskaart die ik onlangs gemaakt had, kreeg ik een verzoekje om een bedankkaartje te maken. Dit is hem geworden.
 
 
 


Het is een kaartje van 10x10cm geworden. Ook de binnenkant heb ik bewerkt.


 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
 
  • Wit, rood, zwart kaartkarton
  • Pons Mickey Mouse Icon DPM002
  • Glittersteentjes
  • Lint


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,



7 opmerkingen:

  1. Super leuke Disney kaart Patricia!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met Mickey! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, origineel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!. Leuk dat je meegedaan hebt met de "vierkantjes" uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen