Pagina's

woensdag 6 mei 2015

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaart zien, welke ik voor mijn vader heb gemaakt.




Aangezien hij graag golft, is dat een leuk onderwerp voor een kaart. Ik ben aan de slag gegaan met een digi van Noor!Design, deze heb ik ingekleurd met Distress Ink. Je kan hem vinden op hun blog als freebie. Ik heb wederom die leuk mal van DBDD gebruikt, voor de rest heb ik geprobeerd de kaart een beetje rustig te houden, het is tenslotte een mannenkaart.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kraftkarton 8089/0203
  • DDBD 470.713.114
  • Designpapier 6011/0002 (ruit) & 414349 (stip)
  • Digi Noor!Design
  • Distress Ink "Vintage Photo, Peeled Paint, Tattered Rose, Weathered Wood,Walnut Stain & Faded Jeans
  • Clear stamp 6410/0021
  • Houten sterren
  • Houten knopen
  • Bedel golfclubs
  • Touw

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk model kaart, stoer ook!!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen