Pagina's

donderdag 26 november 2015

Een paar kerstkaartjes

Vandaag laat ik een paar makkelijke kerstkaarten zien.




Het gaat aardig goed met mijn voorraadje kerstkaarten als ik zo af en toe mee doe met 52WTC. Deze kaartjes waren lekker makkelijk, ze komen uit een stansblok. Is ook wel eens leuk om te maken. En brengt me weer op ideetjes voor andere kaarten.





Voor deze kaarten heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • STANSBLOKD19 "Scandinavian Winter"
  • Witte kaart 13,5x13,5cm en A6

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. ook eens leuk om een 'snel klaar'-kaartje te maken! Mooie kaarten!
    groetje,s
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al is het uit een stansblok het zijn wel mooie kaartjes. Raar, ik heb van jou een paar berichten gemist. Je postkaart kaart vind ik echt prachtig, wat een leuk idee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,

    Wat leuk om snelle kerstkaarten op z'n manier te maken, bedankt dat je weer meedeed met 52WTC.

    Gr...Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen