Pagina's

vrijdag 30 juni 2017

Van Harte Gefeliciteerd

Deze kaart heb al ik eerder in het jaar gemaakt, zie hier voor de gebruikte materialen.



Toen wist ik nog niet voor wie ik de kaart maakte, maar had al wel een beetje mijn moeder in gedachte. Afgelopen week heb de finishing-touch op deze kaart aangebracht. Ik zeg lekker niet hoe oud ze is geworden....

Ook heb ik nog een cadeautje in elkaar geknutseld. Met de Fuse-tool een Clear Pocket Shaker Card gemaakt.




Gebruikte materialen van de giftgard:
  • Plastic zakje
  • Wit kaartkarton
  • Craftable 1391 "Ticket"
  • 1201/0042 Embossing stencil achtergrond "Pakketjes" 
  • Schudmateriaal


Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Patricia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke crea's! is je moeder vast mee in de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is heel erg mooi geworden, mooie, zachte kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor je moeder, van harte gefeliciteerd. Leuk zo'n verpakte giftcard.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen