Pagina's

dinsdag 29 augustus 2017

Agenda

Tot voor kort gebruikte ik de agenda in mijn telefoon, maar dat vond ik niet echt handig meer, dus heb ik weer eens een agenda aangeschaft. Dit is hem geworden.



Eigenlijk is het een schoolagenda, maar ik vond de kleur wel leuk en er zitten allemaal handige vakjes in. Alleen vind ik het kaartje op de voorkant niet zo leuk, maar ja die kan ik natuurlijk zelf maken.



Zo ben ik aan de slag gegaan met Distress Ink, een paar stencils en stempels. Dit doe ik nog niet zo vaak, maar ben best tevreden over het eindresultaat. Een doodle-randje erlangs maakt het helemaal af.



Zeg nou zelf, deze voorkant is toch veel leuker?

Misschien doe ik nog lintjes aan de zijkant, maar daar denk ik nog over na.

Gebruikte materialen:
  • Aquarelpapier
  • Distress Ink "Evergreen bough"
  • Distress Ink "Picked Raspberry"
  • Clear stamps CR0274/17A3 "Flamingo"
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering stamps"
  • Stencil THMS001 "Letters en cijfers"
  • 470.715.017 Dutch Mask Art A5 Bubbles
  • Fineliner

Een fijne dag nog.

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Heel creatief opgelost, ziet er superleuk uit en je hebt meteen een unieke agenda Patricia ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze voorkant is idd veel mooier, ik vind je achtergrond goed gelukt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen