Pagina's

dinsdag 7 november 2017

Bedankt

Een cadeautje dit keer om iemand te bedanken.


Een collega is gestopt met het maken van kaarten en van haar heb ik wat hobbyspulletjes (o.a. knipvellen, papier, gereedschap) gekregen. Hiervoor wilde ik haar bedanken en heb dit cadeautje gemaakt. Het idee om een cadeaukaart zo te verpakken, komt niet van mijzelf. Mijn moeder kreeg een keer een tuinbon op deze manier cadeau en dat idee heb ik onthouden.

In de design-envelop heb ik een stukje karton gedaan, als opvulling, tenslotte zit het cadeautje op de envelop. De envelop is beplakt met een strook papier welke ik heb bestempeld met bloemen, lint , touw, label en een paar lossen bloemen en natuurlijk de cadeaukaart. Het geheel is in cellofaan ingepakt.


Ook nog een paar foto's van de voor- en achterkant zonder het cellofaan eromheen.



Gebruikte materialen:
  • Design envelop 2547662
  • Linnenkarton roze
  • Clear stamp & die CR0336/A "Bloemen"
  • Craftable CR1352 "Label"
  • Creatable LR0221 "Bedankt"
  • Wasknijpertje
  • Lint
  • Touw  

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:



Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Je hebt er een mooi pakje van gemaakt Patricia. Van de buitenkant wordt je al blij ;p
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen