Pagina's

zaterdag 11 november 2017

Merry Christmas

Alweer een kerstkaart om te laten zien.


Bij de Dutch Card Lovers is de challenge maak een kaart in CAS stijl. Onlangs was ik een leuk idee op Pinterest tegengekomen en ik vond het wel een leuke uitdaging om met mijn eigen spulletjes dat idee te liften. Volgens mij is deze wel heel Clean & Simple geworden. Ik denk zelfs dat ik er nog een paar ga maken, als ik nog kaartjes te kort kom om te versturen. Deze was lekker snel klaar en dat komt niet vaak voor, ook niet als het een CAS-kaart is.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 rood
  • Wit kaartkarton
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa" (kerstmuts)
  • Clear stamp CS0980 "Christmas Sentiments"
  • Wattenschijfje

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:



Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. hahaha, die is superzzzz ! kan me voorstellen dat je die wilde namaken, top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een superleuk idee Patricia! Schitterend gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een schitterend CAS kerstkaartje Patricia...zo leuk gedaan ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs gaaf!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt supergaaf perfect CAS. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen