Pagina's

donderdag 28 december 2017

Cadeaulabels

Vandaag een paar cadeaulabels die ik gemaakt heb voor aan de kerstcadeautjes dit jaar.


Voor dit label heb ik het stencil THMS066 als mal gebruikt. Santa heb ik met Distress Ink bewerkt, zodat ik dezelfde kleur had als de achtergrond van de label. Verder heb ik er een doodle-randje langs gemaakt.

Gebruikte materialen:
  • Wit kaartkarton
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa"
  • Stencil THMS066
  • Creatable LR0121 "Poinsettia Serrated"
  • Creatable LR0181 "Dennetak"
  • Creatable LR0136 "Denneboom"
  • Distress Ink "Barn door", "Tattered rose", "Black soot"

En dan had ik nog wat andere labels gemaakt. Hiervoor heb ik diverse maten sterren uit gestanst en voorzien van een paar stempels.


Gebruikte materialen:

  • Wit kaartkarton
  • Craftable CR1226 "Ster"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"(ijskristal)
  • Clear stamps Art talent (tekst)


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


3 opmerkingen:

  1. Leuk Patricia. Dat label met de kerstman is leuk, maar die sterren zijn ook mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label !!!!!!Ook de sterren zijn leuk !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie labels, leuke sterren, die met de kerstman is prachtig ! Groetjes en fijne jaarwisseling ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen