Pagina's

zondag 22 april 2018

Minion kaart

Vandaag laat ik een Minion Swing-Card zien.



Een kaart voor een jarige jet die gek is van de Minions. Zelf heb ik de film (nog) niet gezien, maar er is voldoende inspiratie te vinden op Pinterest. Met die inspiratie ben ik aan de slag gegaan en heb ik deze swing-card gemaakt.


Omdat de jarige softbalt, heb ik dat ook terug laten komen in deze kaart. Ik heb op de cijfers van d'r leeftijd en op de cirkel met de tekst stiksteekjes gemaakt zoals die ook op een bal zitten. Dan heb ik ook nog een bijpassend cadeaudoosje gemaakt in de vorm van een pillowbox.



Kaart en cadeautje ook nog even samen op de foto.





Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton geel, blauw, zwart en wit
  • Stans 657551 "Circles"
  • Cirkelponsen
  • Collectable COL1418 "Cijfers"
  • Clear stamp CS0883 "Happy Birthday"
  • Knoopjes 
  • Lint
  • Wiebeloogjes


Knutselgroetjes,


1 opmerking: